vickanholly

längtar efter nytvättade kläder!

Publicerad 2011-09-11 23:15:46 i Allmänt,

                                               


Jag vill bara uppmana alla som äger en egen tvättmaskin, Att vara tacksamma!!!

Vi bor i ett stort hyreshus med gemensam tvättstuga i källaren dvs många som tvättar i samma maskiner. För tillfället är jag i STORT behov av att tvätta. Och jag ser inte fram emot att konka ner tvättberget tillsammans med Algot tre trappor ner och sen genom en ca. 20 meter lång korridår för att sen springa upp och ner för upphängning och påfyllning och hämtning. Jag vill inte låta otacksam, jag vet att det finns de som har det värre, men man har ju en tendens att titta på de som har det bättre och längta efter t.ex en egen tvättmaskin. Eller tänk å få ha en egen tvättstuga som är ren och fräsch och som inte är upptagen när jag behöver den. 

Nu ska jag göra det som grabbarna här hemma redan gör, SOVA.





Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-09-11 23:42:24

Å det låter inte trevligt ;) Jag känner mig väldigt mycket mer tacksam över min tvättstuga nu. kram på dig

Postat av: Linda

Publicerad 2011-09-12 14:13:29

Usch, vet precis hur du har det! Så var det för oss innan också, men nu tillhör vi de lyckliga du skriver om som har egen tvättmaskin i lägenheten! Vi har tom torktummlare! Ska känna mig lite mer tacksam över detta nu när jag ska ta mig an mitt tvättberg! =)

Postat av: Jemima

Publicerad 2011-09-12 14:45:46

åh vad jobbigt... :( men om det skulle underlätta nåt så kan jag passa Algot :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

vickanholly

Holly Viktoria Teglund är mitt fullständiga namn. Jag bor med min man Samuel och mina två barn Algot 3 år och Charlie 1 år 4 mån. Jag är mammaledig sedan snart tre år tillbaka. Är fullt upptagen med att ta vara på livet och familjen men vill göra ett seriöst försök att dokumentera delar av mitt liv. Vill lägga fram att jag inte är någon hejjare på datorer odyl. men jag vill gärna lära mig mer. Håll till godo!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela