vickanholly

Mycket snack och lite hock...Kretsloppet!

Publicerad 2011-09-06 00:37:18 i Allmänt,

Jag var så taggad förra året, jag skulle satsa på löpningen och lagom till september vara i fin form och vara med i borås eget löparevenemang, Kretsloppet. Men jag hann bara ta mig runt milen en gång sen fick jag den underbara nyheten att jag var gravid, Fantastiskt!!!, men löpningen försvann från kartan så att säga.
Jag har sparat den där taggade känslan hela tiden och tänkt och varit inställd på att vara med i år, men vem kunde ana att det skulle vara så svårt för alla bitar att falla på plats samtidigt för att man ska kunna komma ut å springa lite. Först att man ska få klartecken från barnmorskan, att Algot ska vara nöjd och belåten, att mannen ska vara hemma, att det ska vara rätt väder, att man ska ha lust, att...ja ni kanske fattar...om det var svårt att ta sig ut innan så har det blivit ännu svårare nu. Jag har varit ute några gånger sen Algot föddes, men att jag skulle var med i Kretsloppet redan i år har jag släppt för ett tag sen, det är bara orimligt. Men en dag ska jag gör det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

vickanholly

Holly Viktoria Teglund är mitt fullständiga namn. Jag bor med min man Samuel och mina två barn Algot 3 år och Charlie 1 år 4 mån. Jag är mammaledig sedan snart tre år tillbaka. Är fullt upptagen med att ta vara på livet och familjen men vill göra ett seriöst försök att dokumentera delar av mitt liv. Vill lägga fram att jag inte är någon hejjare på datorer odyl. men jag vill gärna lära mig mer. Håll till godo!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela