vickanholly

Utedag...

Publicerad 2011-08-31 23:56:05 i Allmänt,

Idag har vi försökt å få lite balans i livet, så vi var ute och svirade nästan hela dagen. 
  På förmiddagen gick vi på öppna förskolan med massa härliga mammor och barn, eftermiddagen spenderade vi tillsammans med Marielle och Elicia. Vi åt lunch på café Viska, jag shoppade lite höstkläder till Algot och jag köpte också en för mig ny tesort. Strawberry green tea. Jag lärde mig nåt nytt, Tydligen ska man inte ha för hett vatten när man gör grönt te och det ska ligga i högst 2 min. Det var verkligen gott! Nästa gång kanske jag vågar mig på en stor burk.

  

Kommentarer

Postat av: Marielle Andersen

Publicerad 2011-09-01 08:58:46

Tack för gårdagen! Bra att teet var gott, jag får väl också testa det nån gång. Jag kanske ska passa på att ställa nån klurig fråga när jag ändå är där. =) Kram

Postat av: Trace

Publicerad 2011-09-01 10:34:11

Hmm..kusmi te ska visst vara jättegott. Har aldrig provat själv, men det kanske är dags att ge det en chans.

Postat av: vickan

Publicerad 2011-09-05 23:50:12

Marielle: tack själv! ja om du har tid ;)

Trace: Ja gör det, jag blev iaf inte besviken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

vickanholly

Holly Viktoria Teglund är mitt fullständiga namn. Jag bor med min man Samuel och mina två barn Algot 3 år och Charlie 1 år 4 mån. Jag är mammaledig sedan snart tre år tillbaka. Är fullt upptagen med att ta vara på livet och familjen men vill göra ett seriöst försök att dokumentera delar av mitt liv. Vill lägga fram att jag inte är någon hejjare på datorer odyl. men jag vill gärna lära mig mer. Håll till godo!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela