vickanholly

Äntligen har jag gjort det!

Publicerad 2014-01-14 08:14:41 i Allmänt,

När jag var aktiv på bloggen för lite mindre än 2 år sedan, skrev jag om att vara med å springa i Kretsloppet, en årlig löparfest här i Borås. Jag skrev att jag kände mig taggad men... http://publishme.se/vickanholly.blogg.se/entry/4fecc54cddf2b33b9e0fbac9..
 
Jag har hela tiden känt mig taggad men fick liksom pausa det hela igen eftersom jag blev gravid med Charlie. Nu har jag äntligen gjort det! Det var grymt stort för mig att jag klarade det, känner mig NÖJD. Och tiden är inte viktig, inte den här gången i alla fall:). Nu planerar jag att göra om det i september igen och så fort det blir varmare ska jag ge mig ut igen.
 
forstättning följer...
 
här har jag precis kommit runt milen och mina fina familj tar emot mig, Algot som står brevid mig, undrade nog lite vad jag höll på med och när vi skulle gå försökte han hjälpa sin mamma att ställa sig upp :) jag såg nog rätt trött ut.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jemima

Publicerad 2014-01-14 09:24:52

Yeah you did IT!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

vickanholly

Holly Viktoria Teglund är mitt fullständiga namn. Jag bor med min man Samuel och mina två barn Algot 3 år och Charlie 1 år 4 mån. Jag är mammaledig sedan snart tre år tillbaka. Är fullt upptagen med att ta vara på livet och familjen men vill göra ett seriöst försök att dokumentera delar av mitt liv. Vill lägga fram att jag inte är någon hejjare på datorer odyl. men jag vill gärna lära mig mer. Håll till godo!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela