vickanholly

Tittut!

Publicerad 2011-08-30 02:26:16 i Allmänt,

Hej här är lite smått och gott om mig.  Tänkte att detta var ett bra sätt att starta min nya blogg på. Mitt liv har förändrats mycket sen jag försökte blogga senast. Jag har fått nåden att bli mamma och det till världens finaste Algot Teglund. Jag kommer självklart att skriva om livet som mamma  men jag kommer inte kunna hålla mig till något särskilt ämne. Jag kommer helt enkelt dela med mig av mig, och det som händer i, runtomkring, framför och ibland brevid mig. 


Jag heter Holly Viktoria Teglund 
Jag är för tillfället  Mammaledig
Jag är duktig på "att koka soppa på en spik" inte bara när det gäller matlagning...
Jag tycker inte om  oordning
Jag är jättedålig på att säga ifrån
Jag läser ovanligt lite
Jag gillar att lösa korsord, baka, måla, dekorera mm.
Jag sjunger jättegärna, helst i stämmor
Jag älskar min underbara man Samuel och vår fantastiska son Algot
Jag önskar mig en större lägenhet på nedreplan
Jag är inte speciellt bra på att berätta saker
Jag pratar ibland osammanhängande
Jag tycker om skapande i alla former
Jag är beroende av Gud
Jag har på mig Mjukisshorts och tröja från HM
Jag dricker Kaffe med mjölk, i olika former
Jag lyssnar gärna på Algots skratt!!!
Jag blir arg när saker går fel; när man slår i tån eller när Mr Been förstör för allt och alla.
Jag är rädd för såra andra människor
Jag kan inte förstå människor som inte visar hänsyn och tex. röker i trappuppgången 
Jag är uppväxt i
Uppsala
Jag har sutit med dessa frågor i nästan en timme...Jag har... svårt att bestämma mig!!!

listan snodde jag från Trace

Kommentarer

Postat av: Jemima

Publicerad 2011-08-31 21:50:54

kuuul! :D " när Mr Been förstör för allt och alla." såå klockrent! :)

Postat av: Trace

Publicerad 2011-09-01 10:33:30

Nämen hej söta du! Vad kul att du gjort en comeback i bloggvärlden. Lägger till dig på bloglovin! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

vickanholly

Holly Viktoria Teglund är mitt fullständiga namn. Jag bor med min man Samuel och mina två barn Algot 3 år och Charlie 1 år 4 mån. Jag är mammaledig sedan snart tre år tillbaka. Är fullt upptagen med att ta vara på livet och familjen men vill göra ett seriöst försök att dokumentera delar av mitt liv. Vill lägga fram att jag inte är någon hejjare på datorer odyl. men jag vill gärna lära mig mer. Håll till godo!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela